torsdag 18 februari 2010

Förberedelserna fortskrider

Har nyligen investerat i en takbox o gjort min fenomenala Subaru mer redo för färden. Boxen är inte fullstor ("bara" 200 cm istället för 220), vilket passar det ganska lilla taket på Outbacken utmärkt.
Jag hade tidigare en idé om att jag nog skulle få med mig allting inuti i bilen, men den andra hälften av hushållet fick mig till slut på bättre tankar. Det var nog tur - det blir ju en del packning för ett års bortavaro! Packning ja, det har jag inte riktigt börjat tänka på ännu. Men det är väl inte så bråttom, det ju nästan en vecka kvar innan vi åker...

4 kommentarer:

  1. Lycka till nu och kör försiktigt, själv åker jag till Thailand på måndag i 3veckor superskönt att slippa snön.
    Kram Anna Tassa och Sikta.

    SvaraRadera
  2. Du är ju lite tokig minsann som inte börjat packa men vilken tur du blev övertalat att allt inte får plats i bilen ;) Hinner ni med en middag innan ni åker? Måndag el. tisdag? Absolut inget tvång att stanna länge utan bara komma hit och äta om ni har mycket inför resan. Sen undrar vi om Jens hittat ngn lösning för hundarna. De får gärna vara här annars!
    Kramar
    Jill och Peter

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Vilken tuffing du är som ska åka och jobba i England.
    Världen är bra liten. Hörde att Jens träffat en vet.tjej som heter Sofia. Också är det du ! JÄTTEKUL !! Känns som evigheter sen du och Karin var här.
    Lycka till !!
    Kram från Carina på Stävlö

    SvaraRadera
  4. Lycka till Sofia och längta nu inte hem alldeles för mycket. Njut av ditt spännande äventyr. Ritzel

    SvaraRadera