lördag 20 augusti 2011

Eldkvarn

Eldkvarn spelade på Rademacher-smedjorna igår kväll – och som de spelade!! Jag kan väl inte påstå att jag varit nåt stort fan tidigare utan förmodligen fått upp ögonen för Plura & co först efter hans mat-program. Men nu är jag frälst – det visade sig vara gubb-rock när det är som bäst!



En usel bild men i alla fall!



Trots ett strilande regn som tämligen omgående fick mig att se ut som om jag försökt kvala till en Miss Wet T-shirt-tävling värmde de hela Eskilstuna. Med sin scennärvaro o suggestiva rock fick de omedelbart publiken med sig o stämningen var på topp!
Inledande middag på HåPe's och efterföljande festande på Le Brasserie gjorde kvällen fullkomlig. Helt klart värt det faktum att jag idag är lite svag o har ganska ont i håret…

1 kommentar:

  1. So pleased to hear you enjoyed your 'very different' evening but I will be very worried if you tell me you were wearing a dress as well. Hope your head is feeling better and is OK for tomorrow !! Hugs from the Stazjep Gang.

    SvaraRadera