onsdag 7 april 2010

Morgonpromenad

Följande bilder tog jag på min vanliga morgonprommis för någon vecka sedan. Jag bara älskar det engelska landskapet - välkomna att följa med!







Grim



Gas-kanon som högst oregelbundet smäller av ett ljudligt "skott". Syftet är att skrämma fåglar, men den har oxå skrämt mig från vettet mer än en gång!!



Viltrikedomen är otrolig - lägg märke till rapphönan (redlegs) mellan draken o honan!



Mitt morgon-tränings-fält.





Stackars Baggi får mycket passivitetsträning... :o(



Gissa hur mkt kaniner det finns i området??






Visst gör det ont när knoppar brister... Men underbart är det!!





Bungay lite från ovan - kyrkan ligger verkligen mitt i byn.

1 kommentar:

  1. Hmmm.. gas-kanon låter som en intressant sak, skulle även kunna användas till att skrämma bort hungriga rådjur från tomten kanske.
    Det vore ju himla kul om man något år få se sina tulpaner o rosor i blom

    Vilken härlig promenadrunda du har

    trevlig helg
    Inga

    SvaraRadera